zondag 11 oktober 2020

Agenda digitale ARV van 24 oktober

Namens het Regiobestuur Drenthe nodig ik je van harte uit voor een Algemene Regiovergadering op 24 oktober 2020. Deze ARV zal online plaatsvinden tijdens een Zoom-sessie, zodat we elkaar ondanks corona, kunnen blijven ontmoeten en besluitvorming kan plaatsvinden. We maken hiervoor gebruik van het landelijke Zoom-account van D66, zodat we aan de benodigde privacy-vereisten kunnen voldoen.

Kort voor aanvang van de ARV ontvang je via mail de link en toegangsgegevens die je nodig hebt om deel te nemen. Je kunt de link openen in een webbrowser of in de Zoom-app als je deze geïnstalleerd hebt op je device.

Op de agenda staan o.a.:

• Update verkiezingen
  • Nieuws uit de Statenfractie
  • Financiële verantwoording Regiobestuur:
  • Q&A met één van de Tweede Kamerleden

Voor de vacature in het Regiobestuur (bestuurslid algemeen) hebben zich helaas geen kandidaten gemeld. Er vindt dus geen stemming plaats voor deze vacature. Wel dient er nog gestemd te worden over de vacature van Penningmeester. De kandidaatstellingstermijn voor deze vacature heeft begin dit jaar plaatsgevonden en leverde één kandidaat op. Erik Belder heeft zich herkiesbaar gesteld voor een tweede termijn. In maart moesten we de ARV helaas cancelen, waardoor er nog niet gestemd is over Eriks herbenoeming. Dit doen we op 24 oktober alsnog in de online-ARV. Hiervoor maken we op advies van het Landelijk Bureau gebruik van de poll-functie in Zoom. Hoe dit werkt, wordt aan het begin van de vergadering duidelijk uitgelegd. Op dezelfde manier zal er over de andere ARV-besluiten gestemd worden.

De volledige agenda met bijbehorende stukken staan HIER

We hopen je online te ontmoeten op 24 oktober. Heb je geen of weinig ervaring met online vergaderen en lijkt het je lastig om mee te doen aan de digitale ARV? Neem dan contact op met ons. Je wordt dan gekoppeld aan een ander lid, dat je op weg kan helpen of samen met jou kan inloggen (wél 1,5 meter in acht houden!). Ook als je nog andere vragen hebt, kun je ons via bestuur@d66drenthe.nl of 06-41932500 bereiken.

Met vriendelijke groet,

namens het Regiobestuur,