woensdag 30 september 2020

Noordelijk congres digitaal

Gelet op de snelle stijging van het aantal Covid-19 besmettingen en de aangescherpte corona-maatregelen hebben we besloten om het Noordelijk Congres 2020 op 3 oktober om te zetten in een digitale vorm! Een digitaal congres biedt nieuwe mogelijkheden voor interactie met onze sprekers en inbreng in workshops en discussietafels.

Het ‘plenaire’ programma wordt live gestreamd vanuit de Groningen Zaal in de Biotoop (Haren). De overige lezingen, workshops en interactieve sessies vinden plaats in aparte Zoom-sessies. Lees alles over het programma en onze sprekers op https://nnc.d66.nl/programma/.

De live-stream is zaterdag vanaf 10.00 uur te volgen via de congreswebsite: https://nnc.d66.nl.  De links naar de Zoom-sessies zullen op zaterdagochtend op die website gepubliceerd worden. Aanmelding vooraf is niet nodig, je kunt ‘live’ meekijken en meepraten.

Schrijfsessies amendementen Verkiezingsprogramma

Een uitzondering hierop vormen de twee amendement-schrijfsessies met Arjan de Boer. De ochtendsessie van 11:00-12:00 uur staat in het teken van “Wonen in een duurzaam Nederland” en de middagsessie van 12:45-14:00 uur wordt gewijd aan Onderwijs. Voor beide sessies  geldt een maximum van 20 deelnemers en  hiervoor is aanmelding vooraf wel nodig. Wil jij meedenken over het verkiezingsprogramma ‘Een nieuw begin’ en zelf of met anderen een amendement indienen? Meld je dan vóór donderdag 1 oktober 19:00 uur aan via een bericht aan noordelijkcongresd66@gmail.com. Geef daarin aan voor welke sessie(s) je je aanmeldt en vermeld ook over welke hoofdstukken van het verkiezingsprogramma jij graag wilt praten. Het verkiezingsprogramma van D66 vind je op https://d66.nl/verkiezingsprogramma/.Noordelijk congres